سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
کمیته امداد

حوزه/ کمک‌های مردمی در پویش شور عاطفه‌ها به ۱۳ میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهر کرد، جاسم محمدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از آغاز پویش شور عاطفه‌ها تاکنون مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیران به دانش‌آموزان نیازمند استان به ۱۳ میلیارد تومان رسیده است.

محمدی افزود: پویش شور عاطفه‌ها برای تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند براساس سنت هر ساله از شهریورماه آغاز می‌شود.

وی افزود: مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

محمدی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی توسط دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت در سال‌های گذشته ادامه داد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه‌بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آنها گامی برای توسعه کشور نیز هست.

مدیرکل کمیته امداد استان با تقدیر از کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان (کمک‌های نقدی و غیرنقدی) خیران و نیکوکاران از طریق پویش جشن عاطفه‌ها به دست دانش‌آموزان نیازمند رسیده است.

۱۹ هزار دانش‌آموز نیازمند استان در آستانه سال جدید تحصیلی چشم به راه کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha